■ بررسی بازی فکری Nemesis

بازی فکری Nemesis

بازی فکری رومیزی Terraforming Mars جز چند بازی برتر جهان است. در این مقاله شما را با چگونگی و نحوه بازی این برد گیم آشنا می کنیم.

بازی فکری رومیزی Nemesis

روایتی از بازی فکری Nemesis

سرباز در حالی که کورکورانه به داخل بالکن شلیک می کند سعی می کند از آمدن مهاجمین جلوگیری کند. یک دانشمند برای یافتن پاسخ در آزمایشگاه موقت خود مسابقه می دهد. دزدی برای فرار در آخرین لحظه دزدی می کند. طرفدارانی که در میدان مسابقه ملاقات می کنید نه تنها صدایی که شما ایجاد می کنید را می شنوند، بلکه با گذشت زمان تغییر می کنند. هر چه بازی طولانی تر شود، قوی تر می شود. در این بازی شما کنترل یکی از اعضای تیم را بر عهده دارید که دارای مهارت های خاص، کارت های شخصی و سلاح های منحصر به فرد است. این قهرمانان تمام نیازهای ترسناک SF شما را برآورده می کنند. به عنوان مثال، یک دانشمند با کامپیوتر و تحقیق عالی است، اما در جنگ مبارزه خواهد کرد. از طرفی یک سرباز…

Nemesis یک بازی مشارکتی است که در آن شما و خدمه خود باید در یک کشتی پر از موجودات متخاصم زنده بمانید. برای اینکه بتوانید در این بازی زنده بمانید، لازم است تا یکی از دو هدف تعیین شده در ابتدای بازی را تکمیل کنید. موانع زیادی در راه خواهید یافت: گروه مهاجمان (نامی که کشتی هوش مصنوعی به بیگانگان داده است)، ناوبری ضعیف کشتی، برنامه های سایر بازیکنان و گاهی اوقات آنها فقط وحشیانه هستند.

بازی Nemesis به گونه‌ای طراحی شده است که پر از لحظات پرتنش باشد که حتی زمانی که بهترین نقشه‌های شما به هم می‌ریزد و بدشانسی شخصیت شما می‌تواند برای شما مفید باشد.

بازی فکری رومیزی Nemesis

مشخصات بازی فکری Nemesis

سال انتشار : 2018

امتیاز کل : 8.3

سنگینی بازی : 3.43/5

رده سنی : بالای 12

تعداد بازیکن : 1 تا 5 نفر

نوع بازی : تماتیک، ترسناک، همکاری مشترک، مدیریت دست، نقش مخفی، تاس ریختن